Saturday, April 14, 2012

Handphone cute

                                                        ASSALAMUALAIKUM...
        Dah lama rasanya tak tulis entry baru,mesti korang x sabar nk tahu cerita terbaru kan...
                                                           Okey,sabar-sabar.

                     Mesti korang teridam-idamkan henpon bru yg canggih punya..HAHA
         Jdi,kalau korang tak dpt henpon yg canggih macam ini,tengok gambar pun jadilah kan...

  P/S :Kepada ibu bapa di luar sana,bersiap sedialah menerima cukai daripada anak anda.
          Sudah semestinya,mereka akan meminta handphone ini...
           Kerana saya juga salah seorang yang meminta handphone ini daripada ibu bapa sya tpi x dpt.
            HAHAHA...

Hahaha,korang jangan kecik hati saya tulis macam ini...sebab saya memang macam ini..saya gurau je.
      Jdi jgn amik kesah apa yg saya tulis dkat p/s tu...Semua ini rekaan semata-mata.

                                          OKEYLAH,BYE,ASSALAMUALAIKUM....
                                                        S.A.L.A.M. S.A.Y.A.N.G.
                                                                 M.A.I.
                                              

                                                          

No comments:

Post a Comment