Saturday, April 14, 2012

Makanan

                                                               ASSALAMUALAIKUM...
                                                                             HYE...
                          Hujung minggu ini,rasanya macam nk makan macam-macam tau..
                                                    Nk makan,x boleh,tengok gambar jelah.
                                                      Tengok gambar pun boleh kenyang..
                                                                      HAHA
                                                  Kalau korang lapar,boleh tengok gambar ni
                                                               DONUT PINKY
                                                           CUPCAKE ROSE
                                                             CAKE(  hari jadi )
                                                         CUPCAKE,DELICIOUS
                                                            BUAH NAGA,SEDAPNYA
                                                        OREO STRAWBERRY,YUMMYY.
                                                         AIR STRAWBERRY

                                          Emmmm,sedapnyaaaa,mencabar keimanan betul..
                      HATI-HATI,NNTI AIR LIUR KORANG MENITIK DEKAT LAPPY KANG!!!!!
                                                                  HAHAHA


                                                           OKEYLAH
                                                              BYE
                                                S.A..L.A.M.  S.A.Y.A.N.G.
                                                            M.A.I.


                                            

Handphone cute

                                                        ASSALAMUALAIKUM...
        Dah lama rasanya tak tulis entry baru,mesti korang x sabar nk tahu cerita terbaru kan...
                                                           Okey,sabar-sabar.

                     Mesti korang teridam-idamkan henpon bru yg canggih punya..HAHA
         Jdi,kalau korang tak dpt henpon yg canggih macam ini,tengok gambar pun jadilah kan...

  P/S :Kepada ibu bapa di luar sana,bersiap sedialah menerima cukai daripada anak anda.
          Sudah semestinya,mereka akan meminta handphone ini...
           Kerana saya juga salah seorang yang meminta handphone ini daripada ibu bapa sya tpi x dpt.
            HAHAHA...

Hahaha,korang jangan kecik hati saya tulis macam ini...sebab saya memang macam ini..saya gurau je.
      Jdi jgn amik kesah apa yg saya tulis dkat p/s tu...Semua ini rekaan semata-mata.

                                          OKEYLAH,BYE,ASSALAMUALAIKUM....
                                                        S.A.L.A.M. S.A.Y.A.N.G.
                                                                 M.A.I.